Sunday, April 1, 2012

tudung bawal obama gorgeous !

salam, hai hai readers gegurl!
kali ini entry untuk gegurl je.
kenapa?
sebab ini..

tudung bawal obama.






macam macam jenis ada.
harga pun murah dan mampu milik.
kalau berminat boleh lah add akaun facebook cik ain nabihah hassan ni.
kat situ banyak lagi pilihan bawal yang cantik cantik.
selain tu, cik ain ni pun ada jual baju baju preloved yang cantik cantik belaka.
yang kat bawah ni antaranya lah.



suka tak?
kalau suka jangan lupa ye, add@inbox facebook ain nabihah hassan ye.

okay guys! have a good day.

#kalau lelaki nak beli pun boleh,hadiahkan kat isteri atau awek korang. mesti si dia suka ;)

jangan segansegan malumalu tinggalkan komen ;)

6 comments:

mira maisara said...

wahh.. obama da pakai tudung.hahah

Aiya Hassan said...

tatau ler
haha
memang namanya cengitu

eLLa n aLia said...

x pandai pakai tudung begini.. bawal je pandai..

Aiya Hassan said...

ni tudung bawal lah ni

Hanif said...

Ada tudung Obama yek..hehehe

the real ERA said...

emm nak tanya sikit boleh?
tudung tuh nipis je kan?
tak cpt koyak atau lobang2 ke kalau kita guna brooch ?:)